dimarts, 13 de febrer del 2018

En primer lloc vull adjuntar la referència d'un programa elaborat per Bernardo Gargallo per potenciar aspectes de reflexió i atenció en l'execució de tasques de nens de 7 a 14 anys:
Gargallo, B. (2011). PIAAR-R JUEGO COMPLETO NIVELES 1 Y 2. Programa de intervención educativa para aumentar la atención y la reflexividad. Tea Ediciones.

En segon lloc, us convido a què reviseu aquesta pràctica penjada a l'ateneu, on ens donen estratègies per a la inclusió de l'alumnat amb dificultats de regulació del comportament (educació infantil i primària), amb bibliografia interessant al final de l'article:
http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cursos/escola_inclusiva/dtcp/modul_4/practica_2

Per últim, no me'n puc estar de compartir aquest documental d'una escola pública d'una ciutat del Japó, on el mestre intenta fer possible la unió entre aprenentatge i diversió, gaudint en primer lloc ell mateix de la seva feina, espero que us agradi:
https://www.youtube.com/watch?v=so3Mr-OKG60
Moltes gràcies,

Sonia gómez Heredia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada