dimecres, 21 de febrer del 2018

El trastorn de conducta (a partir d’ara TC) a l’escola constitueix un repte educatiu i sanitari d’abast. Preocupa a la comunitat educativa i, a més, genera qüestions transcendents per a la funció del psicopedagog i del professional de l’EAP, tant a l’hora de acreditar la seva actuació dins el sistema educatiu com en la tasca de articulació amb la xarxa assistencial sanitària i social. El TC també justifica converses amplies per a promoure reflexions, recreacions i invencions en la posada al dia del sistema educatiu i en la previsió de noves fites de treball en xarxa en un mosaic de recursos interdisciplinaris en institucions mixtes educatives i sanitàries, en nous espais d’acció comunitària i en dispositius terapèutiques específics.   El nombre creixent d'alumnes amb aquesta problemàtica i la convicció de molts de què les relacions humanes tendeixen a colorar‐se, en general, d’acumulacions de vivències de insatisfacció, frustració i intenció agressiva  plantegen una sèrie de qüestions sobre la missió educativa avui dia i la visió dels models vigents o dels referents assistencials.

https://drive.google.com/file/d/0BxOsAviU8qbsNldVckdXRGVrWUlYd3hxeUE3c1F4OWxjN0Z3/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0BxOsAviU8qbscmFSV0RCdlhfMXppNlEwRlN1aDJNdnhFNi1Z/view?usp=sharing


Manuel Belarde

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada